Lido restorāni ievieš robotus
Kā ”Lido” restorāni Latvijā un citi pasaulē pieņem revolucionāru pieeju klientu apkalpošanai, ieviešot robotus trauku novākšanai un citām funkcijām?
Ēdināšanas nozares uzņēmums ”Lido” ir pieņēmis, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti un darbinieku darba efektivitāti. Nesenā paziņojumā uzņēmuma pārstāvji atklāja, ka ”Lido” restorānos tiks ieviesti roboti ar integrētām mākslīgā intelekta tehnoloģijām. Šī ir pirmā šāda veida inovācija Latvijā, paredz, ka roboti palīdzēs novākt traukus, tādējādi atvieglojot darbinieku ikdienu un paaugstinot apkalpošanas procesa veiktspēju.
Lido restorāni roboti – ne tikai trauku novākšanai
”Lido” ieviestie roboti ir vidēja izmēra ierīces ar iebūvētiem plauktiem paplātēm. Tie ir aprīkoti ar autonomo pārvietošanās funkciju, navigācijas iestatījumiem un spēju izvairīties no šķēršļiem. Šīs funkcijas ļauj robotiem efektīvi pārvietoties pa restorāna zāli, aicinot klientus novietot netīros traukus uz plauktiem. Turklāt, pateicoties interaktīvajai komunikācijai, roboti spēj reaģēt uz dažādām situācijām un nodrošināt normālu klientu apkalpošanu.
”Lido” restorāni ievieš robotus, mazinot darbinieku fizisko slodzi. Paplāšu nēsāšanas vietā tagad roboti nodrošina ātrāku un efektīvāku apkalpošanu. Ieviešana aizņēma gadu, un šobrīd roboti darbojas “Akropole Alfa” un “Spice” centros, ar plānu paplašināties visā tīklā.
Starptautiska restorānu tendence
”Lido” inovācija ir daļa no plašākas tendences, kurā restorānu īpašnieki visā pasaulē pieņem tehnoloģiskas risinājumus, lai risinātu darbaspēka trūkuma problēmas un uzlabotu klientu apkalpošanu. Amerikāņu uzņēmums “Restaurant Robots” ir viens no tiem, kas ražo šāda veida robotus, nodrošinot, ka restorāni var uzlabot savu pakalpojumu, sniedzot klientiem unikālu un aizraujošu pieredzi.
“Lido” restorāni un jaunas tehnoloģijas
Apvienojot mūsdienīgas tehnoloģijas ar ēdināšanas nozari, ”Lido” uzskata, ka inovācijas var būtiski uzlabot gan klientu apkalpošanas procesu, gan darbinieku darba apstākļus. Roboti ne vien atvieglo trauku novākšanu, bet arī piedāvā iespējas uzlabot klientu apkalpošanu un restorāna darbību kopumā.
Tas ir solis uz priekšu, kā restorānu nozare var integrēt jaunākās tehnoloģijas, lai sniegtu vēl labāku apkalpošanu un radītu interesantu pieredzi saviem klientiem.
Bildes ņemtas no: la.lv, jauns.lv, eu.freep, skavam.lv