Platforma ”LinkedIn” ievieš trīs jaunas vārdu spēles: Pinpoint, Crossclimb un Queens.
Profesionālās komunikācijas platforma “LinkedIn” ir izvirzījusi mērķi paplašināt savu piedāvājumu, pievienojot tam jaunus, mazāk formālus elementus. Tas ir solis, kas vērsts uz lietotāju iesaistīšanu un mijiedarbības veicināšanu starp tiem. Sākot ar 1. maiju, “LinkedIn” piedāvā trīs jaunas vārdu spēles: “Pinpoint”, “Crossclimb” un “Queens”, kuras visi lietotāji var atrast ”News” modulī “LinkedIn” sākumlapā, cilnē “My Network” vai tiešsaistes vietnē linkedin.
Spēļu ietekme uz ”LinkedIn” lietotāju pieredzi
Šīs spēles ir izstrādātas ar mērķi ne tikai izklaidēt, bet arī veicināt kognitīvās spējas. Spēlētājiem ir iespēja dalīties ar saviem rezultātiem “LinkedIn” platformā, tādējādi veicinot savstarpēju mijiedarbību un diskusijas. Katra spēle ir pieejama vienreiz dienā, kas nozīmē, ka lietotājiem ir iemesls atgriezties platformā regulāri.
Vārdu spēles

Katras spēles koncepts ir unikāls un piedāvā lietotājiem iespēju pārbaudīt savas prasmes un domāšanu. “Pinpoint” ir vārdu asociācijas spēle, kurā dalībniekiem jāidentificē kategorija, kurā ietilpst pieci atklātie vārdi. Tā ir ātra un dinamiska spēle, kas prasa asu prātu un ātru domāšanu. Otrā spēle, “Crossclimb”, piedāvā veidot vārdu kāpnes, izmantojot dotās norādes. Šī spēle kombinē vārdu atminēšanu ar stratēģisko plānošanu. Trešā spēle, “Queens”, ir līdzīga jau pazīstamai spēlei ”Sudoku”, kurā jākārto figūriņas, nevis cipari, lai sasniegtu pareizu konfigurāciju.
Secinājumi
“LinkedIn” lēmums integrēt vārdu spēles savā platformā atspoguļo tās mērķi kļūt par daudzpusīgāku rīku profesionāļiem visā pasaulē. Ieviešot šāda veida izklaidi, kas ir gan izglītojoša, gan aizraujoša, ne tikai palielina neformālo lietotāju iesaistīšanos, bet arī piedāvā jaunus veidus, kā izmantot platformu.