Visizplatītākais uzņēmuma veids mūsdienās – “dropshipping”
Ceļojums, kas jūs sagaida būs pilns ar iespējām iekarot savu nišu plašajā e-komercijas pasaulē. Bet kā visu sākt? Tālāk sekos soļi, lai uzsāktu savu e-biznesu.
Izveido savu ‘’dropshipping’’ domāšanas veidu

Jebkura biznesa uzsākšanai ir nepieciešama apņemšanās un reālistiska nostāja skatoties uz nākotni – uzņēmumi bieži mēdz izgāsties. ‘’Dropshippingam’’ ir ne savādāk. Tas nav veids, kā ātri nopelnīt, bet gan ceļš uz ilgtermiņa panākumiem. Domājiet par to kā par sēklas stādīšanu. Pirms sākat gūt augļus, tas ir jākopj, veltot tam daudz laika un pūļu.
Ieguldiet gudri: Laiku vai naudu?
Tāpat kā jebkuram citam uzņēmumam, arī ‘dropshippingam’ ir nepieciešamas sākotnējās investīcijas. Jums būs jāizlemj, vai ieguldīt laiku vai naudu – vai pat arī abus. Vai esat gatavs ieguldīt vairākas stundas, katru dienu, lai izpētītu, izveidotu un reklamētu savu veikalu? Vai arī vēlaties piešķirt līdzekļus, lai paātrinātu procesu? Jebkurā gadījumā atcerieties, ka augļi neizaug vienas dienas laikā.
Nostipriniet savu ‘’dropshipping’’biznesa ideju

Ļoti svarīgi ir izvēlēties pareizo biznesa ideju. Tas ir tāpat kā izvēlēties ideālu zemes gabalu savai sapņu mājai – tas ir pamats visam turpmākajam. Tātad, kā jūs atradīsiet šo zelta ideju?
Sekojiet tendencēm
Sekojiet līdzi tam, kas tirgū ir aktuāls. Meklējiet nišas produktus, kas ir aktuāli un piesaista cilvēku interesi. Atcerieties, lai šīs nozares būtu cilvēku piesātinātas! Specializētas jomas, kurā koncentrēties un ieguldīt līdzekļus, atrašana palīdzēs jums izcelties tirgū.
Tirdzniecības rīki
Izmantojiet tādu rīku kā ‘’Google Trends’’ un ‘’Keywords Everywhere’’ iespējas, lai atklātu slēptos dārgakmeņus. Šie SEO rīki sniedz nenovērtējamu ieskatu par meklēšanas apjomu un produktu popularitāti, virzot jūs uz ienesīgām iespējām.
Izspiegojiet savus konkurentus (draudzīgā veidā)

‘’Dropshipping’’ konkurence ir jūsu draugs, nevis ienaidnieks. Izpētot savus konkurentus, jūs iegūstat nenovērtējamas zināšanas, kas var veidot jūsu pašu stratēģiju.
”TikTok” ir jūsu labākais draugs
Sāciet ar vienkāršu ‘’TikTok’’ meklēšanu, lai noteiktu savus galvenos konkurentus. Analizējiet viņu taktiku, produktu piedāvājumus un pieeju mārketingam. Atrodiet, kādi viņu produktā ir trūkumi un kādi ir plusi, kurus vari pārspēt ar savu produktu un kurus vari aizņemties, lai pats izmantotu. Veiciet piezīmes kā detektīvs, kas risina kādu pētāmu atgadījumu.
Tirdzniecības rīki
Izmantojiet tiešsaistes rīkus, piemēram, ”Similarweb”, lai padziļināti izpētītu savu konkurentu darbības tiešsaistē. Šie rīki atklāj vērtīgus datus, sākot no ‘traffic flow’ jeb datplūsmas avotiem un beidzot ar iesaistīšanos sociālajos medijos, tādējādi sniedzot jums pārspēku.
Izvēlieties savu ”dropshipping” pamatu: Sagādātājs

Jūsu ‘’dropshipping’’ produkta sagādātājs kā ‘’Aliexpress’’ vai citas mājaslapas, kurās var lēti iegādāties šādus ātros produktus, būs pats pamats, lai gūtu savu peļņu. Bez tiem jūsu plaukti – vai drīzāk virtuālie plaukti – būs tukši. Tātad, kā jūs atradīsiet Robinu savam Betmenam?
Kvalitāte pār kvantitāti
Izvēloties produktu, par prioritāti izvirziet kvalitāti. Izvēlieties cienījamus sagādātājus, kas piedāvā uzticamus, efektīvus un kvalitatīvu produkciju. Atcerieties, ka jūsu reputācija ir atkarīga no klientiem piegādātajiem produktiem.
‘’DSers’’ sagādātāja meklētājs
Tādas platformas kā ‘’DSers” vienkāršo pārdevēju meklēšanu. Pateicoties plašajam produktu klāstam un neiedomājami elementārajai iekļaušanai e-komercijas platformās, piemēram, ”Shopify”, ”DSers’’ optimize visu procesu, lai ietaupītu gan jūsu laiku, gan līdzekļus. Tas ir kā personīgais iepirkšanās speciālists jūsu topo interneta veikalam!
Izveidojiet savu digitālo veikalu

Jūsu e-komercijas veikals ir jūsu uzņēmuma seja – virtuālā vitrīna, kas vilinās klientus ienākt iekšā. Ar tādām profesionālām platformām kā ‘’Shopify’’ jūsu digitālās veikala izveide tiek padarīta pavisam vienkārša.
Pieslēdz un darbojies ar ‘’Shopify’’
Atvadieties no kodēšanas galvassāpēm! ‘’Shopify’’ ļauj jums viegli izveidot satriecošu tiešsaistes veikalu ar izcilu UX jeb lietotāja dizainu. No domēna reģistrācijas līdz pielāgojamām tēmām – tā ir vienas pieturas aģentūra visām jūsu e-komercijas vajadzībām.
Izveidojiet savu sapņu veikalu
Radoši veidojiet veikala dizainu. Izvēlieties dizainu, kas atspoguļo jūsu zīmolu un optimizē lietotāja pieredzi. Atcerieties, ka vizuāli pievilcīga veikala parādīšana var pārvērst nejaušus skatienus par klientiem.
Izveidojiet savu uzņēmuma struktūru

Jūs neesat tikai ‘’dropshipperis’’, jūs esat godprātīgs uzņēmuma īpašnieks. Ir pienācis laiks salikt punktus uz “i”, izvēloties pareizo uzņēmējdarbības struktūru.
Pašnodarbinātais, SIA vai korporācija?
Izvēlieties savām vajadzībām atbilstošu uzņēmējdarbības struktūru. Neatkarīgi no tā, vai izvēlaties reģistrēt uzņēmumu kā pašnodarbināto, SIA vai korporāciju, katrai no tām ir savi plusi un mīnusi. Lai izdarītu pamatotu izvēli, konsultējieties ar juridiskajiem ekspertiem.
Apgūstiet savas finanses

‘’Dropshippinga’’ pasaulē finanšu pārvaldība ir ļoti svarīga. Nodaliet personīgās un uzņēmuma finanses, lai izvairītos no neskaidrību pārpratumiem.
Skaldi un valdi
Atveriet biznesam paredzētos bankas kontus, lai optimizētu finanšu pārvaldīšanu. Nodalot finanses, sākot no norēķinu kontiem līdz kredītkartēm, nodrošiniet skaidrību un atbilstību, lai nerastos pārsteigumi, kuri var beigties liktenīgi
Izturieties nodokļu ziņā apdomīgi
Sekojiet līdzi nodokļu saistībām un atbilstības prasībām. Neatkarīgi no tā, vai tie ir tirdzniecības nodokļi vai uzņēmējdarbības licences, pārliecinieties, ka darbojaties saskaņā ar valsts noteikumiem. Atcerieties, ka sekošana tiem ir ilgtspējīgs biznesa drošības stūrakmens.
Izplatiet šo informāciju: Veikala mārketings

Kad jūsu digitālais veikals ir izveidots, ir pienācis laiks ‘’kliegt no jumtiem’’ un piesaistīt pircējus, kuriem jūsu produkts noderēs un palīdzēs.
Izmantojiet apmaksātu reklāmu iespējas
Ieguldiet mērķtiecīgā reklāmā tādās platformās kā ‘’Facebook’’ un ‘’Google’’, lai sasniegtu savu mērķauditoriju. Atrodot savu specifisko mērķauditoriju un izmantojot pārliecinošu reklāmas tekstu, varat pārvērst reklāmas skatījumus par klientiem.
Izmantojiet influenceru šarmu
Izmantojiet sociālo mediju populāros cilvēkus, lai palielinātu sava zīmola sasniedzamību. Sadarbojieties ar influenceriem, kuru auditorija sakrīt ar jūsu mērķa tirgu, lai panāktu maksimālu ietekmi.
Saturs ir lielais virzītājs
‘Sildiet’ savus skatītājus lietotnēs kā ‘’TikTok’’ un ‘’Instagram’’ ar saistošu saturu, kas izglīto un/vai izklaidē. Satura mārketings – no bloga ierakstiem līdz īsiem videoklipiem – veicina zīmola lojalitāti un plūsmu uz jūsu veikalu.
Analizējiet un optimizējiet, lai gūtu panākumus

Mainīgajā e-komercijas pasaulē dati ir jūsu kompass. Izmantojiet analītiskos datus, lai pilnveidotu savu stratēģiju un virzītu savu uzņēmumu uz priekšu.
Analizējiet datus
Iedziļinieties sava ‘’dropshipping’’ uzņēmuma analīzē, lai atklātu informāciju par saviem klientiem, pārdošanas kanāliem un produktu veiktspēju. Apbruņojies ar šīm zināšanām, vari precizēt savu pieeju, lai panāktu maksimālu ietekmi.
Nepārtraukta izaugsme
‘’Dropshipping’’ pasaulē pašapmierinātība ir progresa ienaidnieks. Nepārtraukti analizējiet un pilnveidojiet savu stratēģiju, lai neatpaliktu no aprites. Atcerieties, ka attīstība ir plaukstoša uzņēmuma pazīme.
Secinājums: Ceļojums jūs sagaida

Apbruņojoties ar šiem plāna punktiem, jūs esat gatavs uzsākt savu ‘’dropshipping’’ ceļu. Atcerieties, ka panākumi ‘’dropshipping’’ biznesā nenāks ātri, kā daudzi mēdz pieminēt. Galamērķis ir tas, ka sniedz cilvēkiem palīdzību, tādējādi augot, mācoties un pielāgojoties dažādām situācijām. Tāpēc speriet soli uz priekšu, un lai jūsu uzņēmējdarbības sapņi paceļas jaunā augstumā!
Bildes ņemtas no: CountryNewsCenter, Boomarine, Inc. Magazine, DailyGenius, ezCater, CNBC, Entrepreneur, Harward Business Review, The Office Pass, Smithsonian Journeys, Pursuing the Future