UzņēmumiemAukstie zvani: 10 padomi un triki, lai tos padarītu veiksmīgākus

Aukstie zvani: 10 padomi un triki, lai tos padarītu veiksmīgākus

Uzziniet labākos veidus, kā uzlabot savus aukstos zvanus

Neskatoties uz izaicinājumiem un bailēm ko tie iedveš, aukstie zvani joprojām ir spēcīgs pārdošanas veids kā uzņēmumi var atrast un piesaistīt sev nepieciešamos klientus un sadarbības partnerus. Daudzi veiksmīgi pārdošanas pārstāvji ievērojamu daļu no saviem slēgtajiem līgumiem un veiktajiem pakalpojumiem saista ar efektīvām aukstā zvana stratēģijām. Šajā rakstā sniegsim jums desmit padomus un trikus, kas palīdzēs apgūt aukstā zvana mākslu un veiksmīgi noslēgt darījumus zvana laikā.

Kas ir aukstie zvani?

Komanda veic zvanus kopā

Aukstie zvani ietver potenciālo klientu vai cilvēku uzrunāšanu, ar kuriem jums iepriekš nav bijusi nekādas mijiedarbības un kontakta. Lai gan parasti to saista ar zvaniem pa tālruni, to var attiecināt arī uz personīgiem kontaktiem. Neraugoties uz to, ka aukstie zvani ir biedējoši un , tā priekšrocība ir personīga kontakta veidošana un tūlītēja atgriezeniskā saite. Tas arī ir krasi drošāks par mārketinga kampaņām, ja nesanāk ar vienu cilvēku, tad nākamajam zināsi, ko darīt, bet tiešsaistes ‘landing’ jeb galvenā lapa var nobrucināt neskaitāmi daudz cilvēku, ja tā nav izveidota pareizi.

Aukstā zvana veiksmes rādītāji

Neraugoties uz grūtībām, aukstie zvanītāji var lepoties ar iespaidīgu veiksmes rādītāju. Ievērojama daļa pircēju pauž vēlmi sadarboties, izmantojot aukstos zvanus. Turklāt ievērojama daļa auksto zvanu beidzas ar plānotām tikšanās reizēm vai pasākumiem. Protams, ir jāgatavojas daudziem asiem un nepatīkamiem noraidījumiem.

Padomi un triki veiksmīgai aukstajai zvanīšanai

Sieviete pielieto auksto zvanu

1. Labi iepazīsti savu potenciālo klientu.

Pirms aukstā zvana veikšanas ir ļoti svarīgi izpētīt savu potenciālo klientu un viņa nišu, lai pārzinātu to slengu, lai komunicētu labāk. Izpratne par viņa vajadzībām, frāzēm, vārdiem, sāpīgajiem jautājumiem un interesēm ļauj jums personalizēt savu pieeju, padarot zvanu ietekmīgāku un nozīmīgāku.

2. Izpratne par to, kā jūs varat sniegt labumu potenciālajam klientam

Koncentrējies uz to, kā jūsu produkts vai pakalpojums var apmierināt jūsu potenciālā klienta vajadzības un uzlabot viņa situāciju. Tici savam produktam, ka tas tiešām uzņēmumam palīdzēs. Uzsverot priekšrocības, nevis īpašības, jūsu piedāvājums kļūst pārliecinošāks un saistošāks ar viņu tagadējo situāciju, jo jūs saslēdzaties ar viņiem emocionāli un personīgi, veidojot draudzīgu saikni.

3. Iepriekš sazinies ar potenciālo klientu

Pirms aukstā zvana veikšanas sazinieties ar potenciālajiem klientiem sociālajos plašsaziņas līdzekļos kā ”Instagram” un ”Facebook” PMā jeb prīvātajā sarakstē. Šāda komunicēšana veicina jūsu atpazīstamību un uzņēmuma uzticēšanos jums, padarot jūsu gaidītākus un jau pazīstamus.

4. Esi pacietīgs un neatlaidīgs

Neatlaidība ir galvenais faktors auksto zvanu veikšanā. Saproti, ka vārds ‘nē’ nozīmē, ka cilvēks nav pārliecināts nevis tāpēc, ka produkts neinteresē. Ja produkts ir patiesi labs un tam ir potenciāls veicināt uzņēmuma attīstību, tad atliek vien cilvēku pārliecināt atbildot uz jautājumiem un regulāri uzdodot jautājumu “Vai viss ir saprotams?” sazinātos ar potenciālo klientu. Esiet pacietīgi un konsekventi.

5. Nemēģini pārdot jau pirmajā aukstajā zvanā

vīrietis runā caur austiņām skatoties datorā

Pirmā zvana laikā koncentrējieties uz intereses veidošanu, jo tad šo interesi var pārveidot kā tikšanos un to var novest pie noslēgta līguma. Izvairies no kārdinājuma pāragri pieprasīt pārdošanu, jo tas var likt potenciālajiem klientiem šaubīties un ieslēgt aizsardzības režīmu, jo kāds viņiem cenšas kaut ko ‘iesmērēt’.

6. Izmanto noraidījumu savā labā

Uzlūko noraidījumu kā iespēju augt. Analizē noraidītos un salīdziniet tos ar zvaniem, kuri izvērsās veiksmīgi, tādējādi varēsi sapratīsi, kas jūs attur, lai pilnveidotu savu pieeju un uzlabotu turpmākos zvanus un garantētu vairāk noslēgto līgumu.

7. Iepriekš ieskicē, ko vēlies pateikt

Sagatavo katram potenciālajam klientam pielāgotus sarunu punktus, kas raksturo jūsu uzņēmumu. Tas nodrošinās mērķtiecīgu sarunu un apliecinās jūsu patieso ieinteresētību apmierināt viņu nevis savas vajadzības.

8. Nelasi no skripta

Lai gan sagatavošanās ir ļoti svarīga, izvairies, ka zvanu laikā vadīties pēc scenārija. Piemēram, kaut kas noiet greizi un tad nezini ko teikt. Pielāgojies katrai sarunai, veidojot vadlīnijas, pēc kurām vari vadīties atkarībā no tā kā sazvanītais reaģē. Tāpēc, iesakām izmantot ‘bullet-points’ jeb vadlīnijas, kas jūs vadīs cauri katrai situācjai, un labi pārzināt par ko ir uzņēmums, lai uz uzdotajiem jautājumiem vari atbildēt bez aizķeršanās.

9. Pievērs uzmanību savam ideālajam klientam

Koncentrējieties uz cilvēkiem, kuri varētu gūt labumu no jūsu piedāvājuma. Zvanīšana ar mērķi sniegt izpalīdzīgu roku cilvēkam vai uzņēmumam, kuram dikti noderētu jūsu pakalpojums, būs krasi labāk un sirdi sildošāk, nekā zvanīt, lai tikai pārdotu.

10. Uzzini labāko laiku, kad zvanīt

Aukstie zvani ir jāveic pareizajos laikos, lai gūtu labākus panākumus. Uzzini potenciālo klientu darba laikus un ieplāno zvanus periodos, kad tie varētu dot labāku atbildi (kad ir jau pamodušies un iesiluši dienai). Vislabāk ir zvanīt pēcpusdienā aptuveni 11.00-14.00, jo tad ir aktīvākais darba un ražīguma laiks.

Nobeigums

Vīrieši runā ar klientiem

Aukstie zvani joprojām ir vērtīgs instruments potenciālo klientu piesaistīšanai un pārdošanas darījumu slēgšanai. Iekļaujot šos desmit padomus un trikus, jūs varat uzlabot auksto zvanu efektivitāti un gūt lielākus panākumus savos pārdošanas zvanos. Atcerieties, ka aukstie zvani nedrīkst turpināties, kad cilvēks ir pateicis, ka tos vairs nevēlas saņemt. Brīdinām, ka to apgūšana prasa pacietību, neatlaidību un patiesu koncentrēšanos uz potenciālo klientu vajadzību apmierināšanu.

Bildes ņemtas no: Primeast, ExecVision, DevianArt

Lasi vēl

Biežāk uzdotie jautājumi ⇢

Vairāk Tendences