SkaistumkopšanaVai vegānu kosmetikas tirgus daļa nākotnē pieaugs?

Vai vegānu kosmetikas tirgus daļa nākotnē pieaugs?

Tiek prognozēts, ka vegānu kosmētikas tirgus vērtība līdz 2030. gadam strauji pieaugs.

Vegānu kosmētika, kas neizmanto dzīvnieku izcelsmes produktus, ir kļuvusi par nozīmīgu daļu globālajā kosmetikas tirgū. 2022. gadā globālā vegānu kosmētikas tirgus vērtība tika novērtēta par 16,92 miljardiem dolāru, un prognozē minēts, ka līdz 2030. gadam tā pieaugs līdz 27,04 miljardiem dolāru. Šī nozare piedāvā dažādus produktu veidus, kā piemēram: ādas kopšanai, matu kopšanai un kosmētikas produktus priekš krāsošanās. Vegāniskā kosmētika ir pieejama caur dažādiem kanāliem, tostarp: specializētajiem veikaliem, lielveikaliem, hipermarketiem un e-komercijas platformām.

Atšķirība starp vegānu kosmētiku un parasto kosmētiku

Suns skatās spogulī pie kosmētikas galdiņa.

”Animal free” produkti

Vegānu un parastās kosmētikas galvenā atšķirība ir dzīvnieku izcelsmes blakusproduktu izmantošana. Tradicionālā kosmētika bieži ietver sastāvdaļas kā: urīnskābe, bišu vasks, lanolīnss un karmins, kas iegūtas no dzīvniekiem. Vegānu kosmētika šādas sastāvdaļas nepievieno, kas padara to par etisku izvēli tiem, kas vēlas izvairīties no dzīvnieku izmantošanas.

Ķīmisko vielu izmantošana

Vēl viens būtisks aspekts ir toksisko ķīmisko vielu izmantošana produktu ražošanā. Tradicionālā kosmētika var saturēt smagos metālus, ”nātrija laurilsulfātu”, ”polietilēnu”, ”naftas destilātus” un ”parabēnus”, kas var būt kaitīgi ādai un veselībai. Vegānu kosmētika parasti ir brīva no šādām vielām, kas padara to drošāku un maigāku ādai.

Dabīgo vielu izmantošana

Daudzi vegānu kosmētikas izstrādājumi ir bagātināti ar vitamīniem A, C un E, augu ekstraktiem, būtiskajām eļļām un citām dabīgām sastāvdaļām, kas veicina veselīgas ādas uzturēšanu. Šie produkti nesabojā poras un nerada kaitējumu ādai, ko var izraisīt tradicionālie kosmētikas produkti, kā piemēram, poru aizsērēšana, izsitumi, kairinājums un iekaisums.

Vegāniskā kosmētikas industrija

Trīs vegāniskās kosmētikas brendi, kas pārdod skaistumkopšanas preces: lūpu spīdums, acu ēnas, ādas kopšana

Arvien vairāk patērētāju pievērš uzmanību ilgtspējībai, kas liek kosmētikas uzņēmumiem pārskatīt savu produktu sastāvus. Kosmētikas ražotāji ir spiesti veikt pārmaiņas ražošanā, lai iekļautos Eiropas tirgus prasībās.

Informācijas pieejamība caur internetu ir ievērojami palielinājusi patērētāju izpratni par vides problēmām un dabas resursu samazināšanos veicina uzņēmumu un patērētāju paradumu maiņu.

Inovācijas un tirgus attīstība

Austrālijas vegānu kosmētikas uzņēmuma ''G&M'' vadītājs.

Vegānisms ir iedrošinājis ražotājus ieguldīt pētniecībā un attīstībā, lai radītu jaunus produktus un dažādus variantus tiem, kas atbilst prasībām pēc vegānu produktiem. Piemēram, Austrālijas kosmētikas produktu ražotājs ”G&M” 2021. gadā ieviesa vegānu kosmētiku, lai izmantotu šo tirgus segmenta izaugsmi, īpaši pieaugot pieprasījumam starp ”Millennial” paaudzi (paaudze, kas dzimusi no 1981. līdz 1996. gadam). Pētniecība un attīstība, kā arī jaunu tehnoloģiju izmantošana ir galvenie faktori, kas sekmē šī tirgus segmenta paplašināšanos.

Tirgus vadītāji un reģionālā līdera pozīcija

Vegāniskā kosmētika no ''Green edition''.

Uzņēmumi kā ”Debenhams Plc”, ”e.l.f. Beauty Inc.”, ”Estée Lauder Co. Inc.”, un ”L’Oréal SA” dominē vegānu skaistumkopšanas kosmētikas tirgū. Šie uzņēmumi ir izvirzījuši augstus standartus, piedāvājot plašu vegānu produktu klāstu. Galvenie tirgi, kur vegānu kosmētika ir īpaši populāra, ietver Ziemeļameriku, Eiropu un Āziju.

Vegānu kosmetika

Vegānu kosmētikas tirgus prognozējamā izaugsme līdz 2030. gadam ir ievērojama, kas liecina par šī segmenta potenciālu. Uzņēmumu investīcijas pētniecībā un attīstībā, tirgus pieprasījums un patērētāju apziņas celšana par ilgtspējību ir galvenie faktori, kas sekmēs šīs kosmētikas nozares turpmāko attīstību. Vegānu kosmētikas tirgus, visticamāk, turpinās pieaugt, jo patērētāju paradumi kļūst arvien zaļāki un informētāki.

Bildes ņemtas no: oopsvegan, news, glamour, vegnews, livekindly.

Informācija par statistiku ņemta no: thebusinessresearchcompany.

Lasi vēl

Biežāk uzdotie jautājumi ⇢

Vairāk Tendences