Aktuālais LatvijāVai Ilgtspējība Ietekmē Latvijas Iedzīvotāju Izvēli?

Vai Ilgtspējība Ietekmē Latvijas Iedzīvotāju Izvēli?

LETA
spot_img

Ilgtspējības ietekme uz Latvijas iedzīvotāju patēriņa izvēlēm

Lielākajai daļai jeb 67% Latvijas iedzīvotāju, izvēloties uzņēmuma vai organizācijas piedāvāto produktu un pakalpojumu, ilgtspējība nav prioritāte, liecina tekstila nomas uzņēmuma “Lindstrom” pārstāvju un Norstat Latvijaveiktā aptauja.

Ilgtspējība konkurējošos apstākļos

Aptauja arī atklāj, ka, salīdzinot līdzīga produkta ražotājus vai pakalpojuma sniedzējus, 47% iedzīvotāju mainītu savu izvēli, dodot priekšroku tiem, kas nodrošina ilgtspējīgus risinājumus, piemēram, videi draudzīgu iepakojumu. Katrs trešais respondents (29%) jau dod priekšroku uzņēmumiem, kas ievieš ilgtspējīgus biznesa un ikdienas risinājumus.

- Reklāma -
Sieviete izvēlas audumu maisu
Foto atsauce: Sam Lion

Atšķirīgas attieksmes pret ilgtspējību

Tikai 4% aptaujāto norādīja, ka, izvēloties preci vai pakalpojumu, nepievērš uzmanību ražotāja ilgtspējības risinājumiem. Daļa respondentu izvēli balsta uz to, vai produkts ir ražots Latvijā, un izvērtē ražošanas procesa ietekmi uz vidi.

Ilgtspējīgas izvēles Latvijas iedzīvotāju uzvedībā

Aptaujas rezultāti norāda, ka ilgtspējīgas izvēles ietekmē patērētāju uzvedību, īpaši konkurējošos apstākļos. 47% iedzīvotāju dotu priekšroku zīmolam, kas balstās ilgtspējīgos risinājumos.

Aptaujas detaļas

Aptauju pēc “Lindstrom” pasūtījuma veica “Norstat Latvija”, un tā norisinājās jūlijā, piedaloties 1001 respondentam visā Latvijā. Rezultāti atspoguļo Latvijas iedzīvotāju paradumus un attieksmi pret ilgtspējīgiem risinājumiem uzņēmējdarbībā.

spot_img
spot_img

Biežāk uzdotie jautājumi ⇢

Vairāk Tendences