TehnoloģijasSnapchat lietotāji tagad var iegādāties Amazon produktus?

Snapchat lietotāji tagad var iegādāties Amazon produktus?

spot_img

Kopš savas izveides – “Snapchat” 2011. gadā un “Amazon” 1994. gadā – abas šīs platformas ir kļuvušas par diviem no visspēcīgākajiem vārdiem digitālajā pasaulē. “Snapchat”, pazīstams kā inovatīva sociālā medija platforma, ir pieaudzis līdz pat 406 miljoniem ikdienas aktīvo lietotāju līdz 2023. gadam, piedāvājot unikālu veidu, kā dalīties pieredzēs caur vizuālu saturu. No otras puses, “Amazon”, kā viens no lielākajiem e-komercijas gigantiem pasaulē, arī turpina savu iespaidīgo izaugsmi, piesaistot miljoniem patērētāju ar savu plašo produktu klāstu un ātrajiem piegādes pakalpojumiem. Šo divu platformu apvienošanās 2023. gadā, lai piedāvātu integrētu iepirkšanās pieredzi “Snapchat” lietotājiem, neapšaubāmi ir solis uz priekšu digitālajā inovācijā, savienojot divus no nozares gigantiem unikālā un vēsturiski nozīmīgā sadarbība.

Snapchat un Amazon veido jaunu sadarbību

“Snapchat”, populārā sociālo mediju platforma, ir veikusi nozīmīgu soli savā attīstībā, noslēdzot sadarbību ar e-komercijas milzi “Amazon”. Šī partnerība ļauj Snapchat lietotājiem iegādāties “Amazon” produktus tieši caur “Snapchat” lietotnes reklāmām, neizejot no lietotnes. Šis inovatīvais solis ne tikai atvieglo iepirkšanos sociālajos medijos, bet arī liecina par sociālo platformu un e-komercijas nozares saplūšanu.

Amazon reklāmas priekš Snapchat

“Amazon” ir izveidojis īpašas reklāmas “Snapchat” lietotnē, kurās lietotāji var redzēt produktu reālās cenas, piegādes prognozes, produktu detaļas un informāciju par Prime pieejamību. Šīs reklāmas ir pieejamas ASV lietotājiem, un tās sniedz iespēju iegādāties produktus tieši no “Snapchat” lietotnes.

Sociālo mēdiju platformu e-komercijas augšupeja

Šis sadarbības darījums atspoguļo sociālo mediju platformu tendenci paplašināt savus e-komercijas piedāvājumus. Piemēram, “Instagram” un nesen “TikTok” ir sadarbojušies izveidojot iespēju uzņēmumiem pārdot preces tieši lietotājiem. Daudzi zīmoli izmanto sociālo mediju platformas, lai sasniegtu to simtiem miljonu lietotāju.

Snapchat reklāmu biznesa izaicinājumi

“Snapchat” ir piedzīvojis lietotāju skaita pieaugumu pēdējos gados, sasniedzot 406 miljonus ikdienas aktīvo lietotāju. Tomēr platforma saskārusies ar grūtībām attīstīt savu reklāmu biznesu tādā pašā ātrumā. Snap, “Snapchat” uzņēmums, ziņoja par 5% ieņēmumu pieaugumu septembra ceturksnī, atgriežoties pieaugumā pēc diviem ceturkšņiem ar ieņēmumu kritumu.

Amazon un sociālo mediju platformas konkurence

Amazon īpašības uzrakstītas uz lapas.
Foto atsauce: Tobias Dziuba

“Amazon” partnerība ar “Snapchat” var palīdzēt konkurēt ar “Instagram” un citu sociālo mediju platformām. Turklāt “Amazon” ir veikusi līdzīgas sadarbības ar “Meta”, lai atļautu lietotājiem veikt pirkumus tieši no “Instagram” un “Facebook” reklāmām.

Šī partnerība ir nozīmīgs solis gan “Snapchat”, gan “Amazon” attīstībā. Tā ļauj “Snapchat” paplašināt savu reklāmu piedāvājumu un konkurēt e-komercijas jomā, kamēr “Amazon” gūst piekļuvi jaunākiem patērētājiem un var piedāvāt produktus, kurus viņi, iespējams, nedomātu iegādāties, veicot regulārus pirkumus “Amazon”. Šī sadarbība ir solis uz priekšu e-komercijas un sociālo mediju integrācijā, radot jaunas iespējas gan uzņēmumiem, gan patērētājiem.

spot_img

Lasi vēl

spot_img

Biežāk uzdotie jautājumi ⇢

Vairāk Tendences