Skaistumkopšana''Prime Prometics'' ir vadošais kosmētikas eksportētājs Latvijā

”Prime Prometics” ir vadošais kosmētikas eksportētājs Latvijā

“Prime Prometics” ir lielākais kosmētikas eksportētājs Latvijā, ražo produktus sievietēm virs 50 gadiem

”Prime Prometics” ir uzņēmums, kas pieder ”Draugiem Group” un ir kļuvis par strauji augošu uzņēmumu kosmētikas tirgū. Dibināts 2020. gadā, uzņēmums specializējas e-komercijā, tirgojot kosmētikas produktus sievietēm, kas vecākas par 50 gadiem. Šie produkti ir pielāgoti, ņemot vērā ādas un matu īpašās vajadzības šajā vecuma grupā. Sākotnēji uzņēmums koncentrējās uz onkoloģijas pacientēm, bet laika gaitā ir paplašinājis savu piedāvājumu.

Kāds ir uzņēmuma biznesa modelis?

''Prime Prometics'' anti-age produkti Amazone

Prime Prometics” pārdod savus produktus caur tiešsaistes platformām, pievēršoties galvenokārt eksportam uz tādiem tirgiem kā ASV, Kanāda un Lielbritānija, kur tie veido vairāk nekā 90% no uzņēmuma apgrozījuma. Pēdējos gados uzņēmums ir spējis ievērojami palielināt savu apgrozījumu un peļņu, 2022. gadā sasniedzot gandrīz 22 miljonus eiro apgrozījumā un vairāk nekā 2 miljonus eiro peļņā pirms nodokļiem.

Ražotie produkti

”Prime Prometics” ir izstrādājis unikālu kosmētikas produktu klāstu, kas paredzēts tieši nobriedušai ādai. Viņu pieeja kosmētikas ražošanā ir vērsta uz ilgtspējīgiem un mērķtiecīgiem risinājumiem, kas veidoti, sadarbojoties ar vairāk nekā 10,000 nobriedušām sievietēm.

Produktu ražošanā izmanto augiem un augiem iegūtas bioaktīvas uzturvielas, produkti ir hipoalerģiski un nesatur slēptu tauku vai palmu eļļu. Šādi kosmētikas produkti var palīdzēt saslimušām šūnām atjaunoties un vecākām šūnām lēnāk noārdīties. Rezultātā lietotāji var novērot uzlabojumus ādas stāvoklī, skropstu blīvumā un uzacu formā.

Kā ”Prime Prometics” ietekmē sabiedrību?

Uzņēmums ne tikai pārdod produktus, bet arī veic izglītojošu darbu, popularizējot skaistu novecošanu kā sabiedrības vērtību. Uzņēmums aktīvi organizē kopienu atbalstu un izglīto sabiedrību par novecošanās skaistumu, piedāvājot alternatīvu tradicionālajai ”anti-aging” pieejai. Kā arī uzņēmums organizē izglītojošus pasākumus.

Prime Prometics dibinātājs un vadītājs Kaspars Eglītis.

Kaspars Eglītis, uzņēmuma dibinātājs un vadītājs, uzsver, ka, lai arī finansiālie rezultāti ir apmierinoši, uzņēmums apzinās, ka tas atrodas tikai savas attīstības sākumposmā. Plānots ne tikai turpināt finansiālo izaugsmi un eksportspējas palielināšanu, bet arī veikt pozitīvas izmaiņas sabiedrībā, iedvesmojot plašāku auditoriju pieņemt un atbalstīt ”pro-age” kustību.

Kādi ir uzņēmuma sasniegumi un nākotnes plāni?

Vecāka sieviete rāda ar pirkstu uz nosaukumu ''Prime Prometics''

2022. gadā ”Prime Prometics” saņēma ievērojamu, 1,14 miljonu eiro lielu, investīciju no ”Draugiem Capital”. Šie līdzekļi tika ieguldīti, lai attīstītu pārdošanu ”Amazon” platformā un paplašinātu komandu. Turklāt uzņēmums ir paplašinājis savu produktu klāstu, pievienojot 13 jaunus produktus un plāno turpināt diversificēt savu piedāvājumu. Nesen tika noslēgts arī sadarbības līgums ar ”Walmart”, kas ir amerikāņu mazumtirdzniecības korporācija, kas pārvalda hipermārketu ķēdi.

Secinājumi

Sievietes, kas izmanto ''Prime Prometics'' produktus

”Prime Prometics” ir izcils piemērs tam, kā Latvijas uzņēmumi var veiksmīgi konkurēt starptautiskajā arēnā, nodrošinot augstas kvalitātes produktus un veicinot pozitīvas sociālas izmaiņas. Uzņēmuma izaugsmes tempu un spēja piesaistīt ievērojamas investīcijas liecina par tā potenciālu un stabilitāti turpmākajos gados.

Bildes ņemtas no: primeprometics, kursors, amazone, dienasbizness.

Lasi vēl

Biežāk uzdotie jautājumi ⇢

Vairāk Tendences