TehnoloģijasMeta plāno ieviest maksas versijas "Instagram" un "Facebook"

Meta plāno ieviest maksas versijas “Instagram” un “Facebook”

“Instagram” un “Facebook” būs maksas platformas?

ASV bāzētā tehnoloģiju gigants “Meta” plāno ieviest maksas versijas savos populārajos sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook” Eiropas Savienībā(ES). Šo soli mērķējot uz lietotājiem, kuri vēlas izbaudīt pakalpojumus bez reklāmām.

ASV laikraksts “The Wall Street Journal” informē, ka “Meta” pašlaik aktīvi piedalās sarunās ar ES datu aizsardzības regulatoriem, lai ieviestu maksas abonementa versiju, kas piedāvātu bez reklāmām brīvu pieredzi lietotājiem “Instagram” un “Facebook” platformās.

Šī iniciatīva saistīta ar ES regulām, kas stipri ietekmē uzņēmumu darbību saistībā ar personalizētajām reklāmām. Lietotājiem, kuriem nebūs vēlēšanās maksāt abonementu par “Meta” pakalpojumiem, būs jāpieņem personalizētās reklāmas, kas ļauj uzņēmumam sekot lietotāju tiešsaistes aktivitātēm.

ES savā regulatīvajā vidē ir pievērsusi lielu uzmanību datu aizsardzībai un privātumam, piemēram, ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu (GDPR). Tas prasa uzņēmumiem iegūt lietotāju piekrišanu un nodrošināt lielāku kontroli pār viņu datiem, ievērojot noteiktus nosacījumus, tostarp attiecībā uz personalizētajām reklāmām.

“Meta” galvenais ienākumu avots ir personalizētās reklāmas, kas pamatojas uz lietotāju datiem. Tādēļ jaunais maksas modelis ļaus uzņēmumam turpināt savu reklāmu biznesu, vienlaikus piedāvājot alternatīvu reklāmu brīvai pieredzei lietotājiem, kuri ir gatavi maksāt par to.

Lietotājiem būs iespēja izvēlēties starp bezmaksas versiju ar reklāmām un maksas abonementu bez reklāmām. Šis pieņēmums palīdzēs “Meta” saskaņoties ar ES regulām un nodrošināt lietotājiem izvēli atbilstoši savām vēlmēm.

Titulbilde – https://www.biography.com

Lasi vēl

Biežāk uzdotie jautājumi ⇢

Vairāk Tendences