“Labrains” konkurē “Madara Cosmetics”
Latvijas dabiskās kosmētikas tirgus ir kļuvis bagātīgs, kurā līderpozīcijas jau vairākus gadus ieņem zīmols “Madara Cosmetics”. Uzņēmums piedāvā plašu spektru produktu sākot no sejas kopšanas, dekoratīvās kosmētikas līdz visa ķermeņa un matu produkcijai, piedāvajot tos gan sievietēm, gan vīriešiem un arī bērniem. Taču pēdējā laikā šajā nozarē ir aktīvi parādījies jauns ražotājs – “Labrains”, kas specializējas īpaši sejas ādas kopšanā.
“Labrains” Latvijā ražotā kosmētika
Dabiskās kosmētikas zīmols “Labrains” koncentrējas tieši uz ādas kopšanas – dermokosmētikas produktu ražošanu, īpaši pievēršot uzmanību cilvēkiem ar jutīgu un problemātisku sejas ādu. Uzņēmums ir izveidojis sadarbību ar Latvijas Organiskās sintēzes institūtu un darbojas kopā ar pieredzējušiem kosmētikas jomā esošiem ķīmiķiem. Šīs sadarbības ietvaros, ir radīti vairāki produkti, kas kopj ādu un palīdz risināt dažādas ādas problēmas.
Konkurence starp “Labrains” un “Madara Cosmetics”
“Madara Cosmetics” ir pazīstama ar savu plašo, dabisko produktu klāstu un ilggadēju pieredzi. Taču pēdējā laikā “Labrains” atpazīstamība un spēja risināt specifiskas ādas problēmas, varētu nozīmēt to, ka starp abiem zīmoliem var veidoties sīva konkurence. Interesants fakts, ka abu produkti tiek līdzīgi reklamēti – par to mēs varam pārliecināties aplūkojot abas zemāk esošās produktu reklāmas bildes.


Klientu preferences
Tomēr galu, galā būtiskākais faktors ir: kas klientu piesaista vairāk? Protams, liela nozīme ir produktu kvalitātei un marketingam – produkta virzībai tirgū. Tādēļ ir interesanti: vai kosmētikas ražotājs “Labrains”, kas pēdējā laikā ieguvis atpazīstamību, būs spējīgs izcelties Latvijas tirgū, salīdzinoši ar mums jau sen pazīstamo zīmolu ”Madara Cosmetics”?