Rīki SEO speciālistiem
Mainīgajā digitālajā pasaulē ir ļoti svarīgi saglabāt augstas pozīcijas meklētāj-programmās, lai noturētu savu uzņēmuma statusu. SEO speciālisti izmanto dažādus paņēmienus, lai analizētu datus, sekotu līdzi rādītājiem un optimizētu stratēģijas labākai redzamībai. Šajā rakstā tevi iepazīstināsim ar dažiem no labākajiem atslēgvārdu rīkiem, kurus katram šīs nišas speciālistam vajadzētu iekļaut savā darba procesā.
1. ”Ahrefs”

”Ahrefs” izceļas kā lielisks bezmaksas un iesācējiem paredzēts SEO un atslēgvārdu analīzes rīks, kas piedāvā visaptverošu funkciju kopumu tīmekļa vietņu veiktspējas optimizēšanai. Izmantojot ”Ahrefs”, ievadot URL saiti, varat uzreiz iedziļināties kritiskajos rādītājos, kas ietekmē meklēšanas veiktspēju. Tā atslēgvārdu analīzes funkcionalitāte palīdzēs tev izvēlēties tīmekļa vietnes saturam piemērotākos punktus, ļaujot atklāt jaunus konkurētspējīgus atslēgvārdus un analizēt konkurentu stratēģijas.
Galvenās funkcijas:
• Vietnes pārbaude, lai atklātu tehniskās SEO problēmas.
• Vietnes pārlūks “backlink analīzei un konkurentu izpētei.
•”Keywords Explorer” visaptverošai atslēgvārdu izpētei.
• “Content Explorer” – jaunu satura ideju atklāšanai.
• “Rank Tracker” atslēgvārdu pozīciju uzraudzībai laika gaitā
Cena:
”Ahrefs” piedāvā vairākus abonēšanas plānus, kas atbilst dažādām vajadzībām un budžetiem, sākot no 99 EUR mēnesī par Lite plānu, beidzot 999 EUR mēnesī par “Enterprise” plānu.
2. ”SEMrush”

”SEMrush” ir izcils rīks, jo piedāvā dažādu rīku komplektu tīmekļa vietņu veiktspējas optimizēšanai un meklēšanas sistēmas pozīciju uzlabošanai. Aplikācija piedāvā vairāk nekā 55 rīkus un pārskatus, kas paredzēti dažādiem SEO aspektiem, tostarp atslēgvārdu izpētei, lappušu optimizācijai, konkurentu analīzei un “backlink” veidošanai. Tā lietotājam draudzīgais interfeiss un plašais funkciju komplekts padara to par ”Šveices armijas nazi” vietnes redzamības un organiskās datplūsmas palielināšanai.
Galvenās funkcijas:
• Atslēgvārdu burvju rīks ienesīgu atslēgvārdu atklāšanai.
• “On-Page SEO Checker” satura optimizācijai.
• Konkurentu “backlinki” profilu analīzei.
• Pozīciju izsekošana atslēgvārdu rangu uzraudzībai.
• Satura mārketinga rīku komplekts satura izveidei un optimizācijai.
Cena:
”SEMrush” piedāvā elastīgus cenu plānus, sākot no 119,95 EUR mēnesī Pro plānam līdz 449,95 EUR mēnesī Biznesa plānam, turklāt ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija.
3. ”Google Search Console”

”Google Search Console’‘ ir labākais ”Google” piedāvātais atslēgvārdu analīzes rīks, kas sniedz vērtīgu ieskatu par vietnes veiktspēju meklēšanas rezultātos. Tas piedāvā būtiskas funkcijas kā meklēšanas vaicājumu uzraudzība, meklēšanas daudzuma rādītāju novērtēšana, indeksa kļūdu labošana un jauna satura iesniegšana pārlūkošanai. Neraugoties uz atslēgvārdu datu ierobežojumiem salīdzinājumā ar ”Google Analytics”, ”Google Search Console” joprojām ir neaizstājams rīks SEO uzlabošanai.
Galvenās funkcijas:
• Veiktspējas pārskati meklēšanas datplūsmas analīzei.
• Pārskats par indeksa pārklājumu indeksēšanas problēmu novēršanai.
• Pārskats par lietojamību mobilajā ierīcē, lai optimizētu mobilo ierīču lietošanas pieredzi.
• “Core Web Vitals” ziņojums lapas ielādes veiktspējas novērtēšanai.
• “URL Inspection” rīks pārlūkošanas un indeksēšanas problēmu novēršanai.
Cena:
”Google Search Console” ir pieejams bez maksas visiem vietņu īpašniekiem un SEO speciālistiem.
4. ”Moz Analytics”

”Moz Analytics” piedāvā visaptverošu vārdu analīzes rīku, sniedzot dažādu nišu speciālistiem noderīgus ieskatus, lai uzlabotu tīmekļa vietņu veiktspēju. No atslēgvārdu izpētes līdz vietņu auditiem – ”Moz Analytics” piedāvā virkni funkciju, lai efektīvi optimizētu uzņēmuma stratēģijas un pieeju. Ar tādiem klientiem kā ”Alaska”, ”99designs” un ”Zillow Moz Analytics” ir kļuvis par uzticamu profesionāļu palīgu.
Galvenās funkcijas:
• Atslēgvārdu pētnieks, lai atklātu atbilstošus atslēgvārdus.
• “Site Crawl” tehnisku SEO problēmu identificēšanai.
• “Rank Tracking” atslēgvārdu rangu saraksts uzraudzībai.
• “Site Explorer”, lai analizētu atpakaļsaišu profilus.
• Pielāgotie pārskati padziļinātu SEO pārskatu ģenerēšanai.
Cenas:
”Moz Analytics” piedāvā cenu plānus, kas atbilst dažādām vajadzībām, sākot no 99 EUR mēnesī par standarta plānu līdz 599 EUR mēnesī par Premium plānu, turklāt ir pieejams bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma periods.
5. ”KW Finder”

”KW Finder” izceļas kā viens no labākajiem atslēgvārdu analīzes rīkiem, kas atvieglo atbilstošu atslēgvārdu meklēšanu un atrašanu. Tā minimalistiskais interfeiss un jaudīgās funkcijas padara to par vērtīgu līdzekli mārketinga speciālistiem, ļaujot viņiem atklāt zemas konkurences atslēgvārdus un efektīvi novērtēt meklēšanas tendences. ”KW Finder”, kam uzticas tādi vadošie uzņēmumi kā ”Adidas” un ”Airbnb”, piedāvā pieklājīgus un kabatai draudzīgus abonamentu plānus, kas piemēroti dažāda lieluma uzņēmumiem.
Galvenās funkcijas:
• Atslēgvārdu izpēte, lai atklātu zemas konkurences atslēgvārdus.
• Atslēgas vārdu analīze, lai novērtētu meklēšanas apjomu un sarežģītību.
• Meklēšanas apjoma dati meklēšanas tendenču analīzei.
• Intuitīva lietotāja saskarne: ērta un vienkārša navigācija.
Cena:
”KW Finder” piedāvā trīs cenu plānus, sākot no 29,90 EUR mēnesī par pamata plānu, beidzot ar 79,90 EUR mēnesī par aģentūras plānu. Vietne piedāvā 10 dienu bezmaksas izmēģinājuma iespēju.
6. ”SEOQuake”

”SEOQuake” ir ērts pārlūkprogrammas paplašinājums SEO analīzei ar vienu klikšķi. Tā lietotājam draudzīgais interfeiss un spēcīgās funkcijas padara to par vērtīgu rīku meklētāj-programmas speciālistiem, piedāvājot tādas funkcijas kā lapas audits, saišu analīze un konkurentu salīdzināšana. Vislabākais ir tas, ka ”SEOQuake” ir pilnīgi bezmaksas un pieejams kā pārlūkprogrammas paplašinājums ”Chrome”, ”Firefox” un ”Opera”, padarot to par ikdienišķu palīgu.
Galvenās funkcijas:
• Tīmekļa vietņu satura optimizācijai: ”On-Page SEO audits”.
• Saites analīze, lai novērtētu “backlink” profilus.
• SERP datu eksports meklētājprogrammu rezultātu analīzei.
• Pielāgojams analizēto datu displejs personalizētai informācijai.
Cenas:
”SEOQuake” ir pieejams bez maksas kā pārlūkprogrammas paplašinājums priekš ”Chrome”, ”Firefox”, ”Opera” un citām pārlūkotājprogramām.
Secinājumi
Nobeigumā jāsecina, ka šī joma nepārtraukti attīstās un mainās, un, lai saglabātu savu pozīciju, ir jāizmanto pareizie rīki un stratēģijas. Iepriekš minētie rīki piedāvā vērtīgu ieskatu un funkcijas, kas SEO speciālistiem ļauj sasniegt labākas pozīcijas meklētājos un palielināt organisko datplūsmu. Neatkarīgi no tā, vai runa ir par atslēgvārdu analīzi, rangu izsekošanu vai vietnes veiktspējas optimizēšanu, šiem rīkiem ir būtiska nozīme veiksmīgu mārketinga kampaņu veidošanā. Iekļaujot šos rīkus savā darba procesā, SEO un mārketinga speciālisti var iegūt konkurences priekšrocības un sasniegt ievērojamus rezultātus pastāvīgi mainīgajā digitālā mārketinga vidē.
Bildes ņemtas no: TechXender, woorkup, CookiesCEO, LinkedIn, PageTraffic, Penji, BetterHelp