UzņēmumiemLabākas analītikas programmas sociālajiem medijiem

Labākas analītikas programmas sociālajiem medijiem

Uzzini kādas analītikas programmas sociālajiem medijiem palīdzēs sekot līdzi uzņēmuma veiktpējai un attīstībai.

Sociālo mediju tirgus nepārtraukti mainās, un zīmoliem ir svarīgi sekot līdzi savai veiktspējai un audzēt savus ienākumus, atpazīstamību. Lai to izdarītu efektīvi, nepieciešams izmantot analītikas rīkus. Šajā rakstā aplūkosim dažas no labākajām analītikas programmām, kas palīdzēs jums izprast jūsu sociālo mediju darbības efektivitāti.

Kas ir sociālo mediju analītika?

Sociālo mēdiju analītika attēlota ilustrācijā.

Sociālo mediju analītika ir process, kurā tiek vākti un analizēti dati no sociālajiem medijiem, lai izprastu un uzlabotu sociālo mediju mārketinga stratēģijas efektivitāti. Šī analīze ļauj uzņēmumiem un individuāliem mārketinga speciālistiem mērīt sava satura veikumu, sekot līdzi sekotāju izaugsmei, novērtēt lietotāju iesaisti un identificēt optimālākos publicēšanas laikus.

TOP analītikas programmas 2024. gadā

Sociālo mediju analītika ir nepieciešama, lai efektīvi konkurētu dinamiskajā digitālajā vidē, ļaujot uzņēmumiem un mārketinga speciālistiem pieņemt informētus lēmumus un optimizēt savu klātbūtni sociālajos medijos. Tapēc mēs esam apkopojuši 5 analītikas programmas, kas varētu noderēt!

1) Sprout Social: Labākā programma ”Instagram” analītikai

Sprout Social programma, kas piedāvā Instagram analītiku.

”Sprout Social” ir rīks sociālo mediju vadībai, kas atvieglos jūsu komandas darbu, sniedzot noderīgu informāciju un ļaujot ātri sākt darbu bez sagatavošanās. Jūs varat nekavējoties sākt gūt peļņu no ieguldījuma. ”Sprout Social” piedāvā visu, lai jūs varētu labāk saprast un pārvaldīt klientu darbību un sekot līdzi izmaiņām sociālajos medijos. Piemēram, izmantojot ”Sprout Social”, ”Trek Bikes” novēroja iesaistes pieaugumu sociālajos medijos par 1,002%.

Šī analītikas programma, galvenokārt, piedāvā lielāku fokusu uz ”Instagram” analītiku. Tas ļauj ne tikai plānot un publicēt saturu intuitīvi, bet arī analizēt datus par profilu un ziņojumiem, izmantojot interaktīvas diagrammas un rādītājus.

Links uz analītikas programmu: sproutsocial.


2) Socialinsider: Labākā programma ”Facebook” analītikai

”Socialinsider” ļauj veikt padziļinātu sociālo mediju analīzi. Izmantojot ši programmu, jūs varat uzlabot savu sociālo mediju stratēģiju, veikt konkurentu analīzi un izmantojot rādītājus. Tas ļauj ne tikai analizēt jūsu sociālo mediju veiktspēju, bet arī sekot un monitorēt sociālo mediju kampaņas, iegūt konkurentu ieskatus un novērtējumus, kā arī piekļūt pagātnes ziņojumu datiem.

Socialinsider programma Facebook analizēšanai

”Socialinsider” sniedz detalizētus ”Facebook” analītikas datus, tostarp iesaisti, sasniegumu, sekotāju pieaugumu un satura veiktspēju. Šī programma dod visaptverošu sociālo mediju analīzes funkciju klāstu, ieskaitot galveno rādītāju analīzi, padziļinātus ieskatus uzņēmumiem un influenceriem, satura efektivitātes novērtējumu, ziņu līmeņa analītiku, konkurentu un nozares tendenču apskatu. Tāpat tiek piedāvāta satura marķēšana, sociālo mediju monitoringa rīki, kā arī iespēja eksportēt un importēt datus dažādos formātos un integrēt tos ar analītikas platformām.

Vairāk par analītikas programmu: socialinsider.io.


3) IZEA: Labākāis rīks influenceru mārketingam

''IZEA'' rīks influenceru mārketingam.

”IZEA” izceļas ar spēju piedāvāt precīzus rādītājus, piemēram, sasniegumu (reach), iesaistes likmi (engagement rate) un potenciālo izmaksu aiz katra influencera. Šī informācija ir būtiska zīmoliem, kas vēlas saprast, cik efektīvi viņu investīcijas influenceru mārketingā varētu būt.

nfluenceru kampaņas nedrīkst būt kā “melns caurums” attiecībā uz investīciju atdevi (ROI). Izmantojot rīku kā ”IZEA”, zīmoli var ne tikai atrast, bet arī sekot līdzi influenceru sadarbībām, kas ir efektīvs veids, kā uzraudzīt to panākumus.

Vairāk par analītikas programmu: izea.


4) Followerwonk: Labākais ”Twitter” analītikas rīks

”Followerwonk” ir vienkārši lietojams un ļoti efektīvs rīks, kas ir izstrādāts, lai palīdzētu jums attīstīt savu sociālo grafiku, piemēram, izanalizējot jūsu ”Twitter” analītikas datus. Tas piedāvā detalizētu ”Twitter” sekotāju sadalījumu pēc sociālās autoritātes, palīdzot lietotājiem identificēt, ar kuriem kontiem ir vērts sazināties un sadarboties. ”Followerwonk” lietotājiem piedāvā iespēju izmantot atslēgvārdus, lai meklētu ”Twitter” lietotājus, un pēc tam salīdzināt tos pēc dažādiem rādītājiem.

Followerwonk programma ''Twitter'' analītikas rīks

”Followerwonk” ir viens no labākajiem Twitter analītikas rīkiem, kas piedāvā plašas iespējas Twitter lietotāju informācijas vākšanai un analīzei, ļaujot:

  • Iegūt un analizēt informāciju par Twitter lietotājiem un gūt ieskatus,
  • Noteikt tendences sociālā tīkla platformā,
  • Paplašināt sasniegumu, lai piesaistītu plašāku auditoriju,
  • Palielināt sekotāju bāzi,
  • Virzīt uzņēmuma mērķus.

Vairāk par analītikas programmu: followerwonk.


5) Rival IQ: Labākais rīks daudzkanālu analīzei

Rival IQ daudzkanālu analīzes programma.

”Rival IQ” ir konkurētspējīgs sociālo mediju analītikas rīks, kas piedāvā reāla laika ieskatus par individuālu uzņēmumu sociālo mediju darbību. Šis rīks ir izstrādāts digitālajiem mārketinga speciālistiem, lai palīdzētu iegūt svarīgu informāciju no detalizētiem ziņojumiem, veikt lēmumus, lai uzlabotu rezultātus, un labāk izprast konkurentus.

Lietojumprogramma izseko gan organisko, gan apmaksāto sociālo mediju darbību, ļaujot lietotājiem veikt nepieciešamās darbības, lai palielinātu skatījumu un sekotāju skaitu. Turklāt, izmantojot sociālās klausīšanās un meklēšanas funkcijas, lietotāji var sekot līdzi kontu aktivitātēm

Bezmaksas izmēģinājuma versija ir pieejama, lai potenciālie lietotāji varētu iepazīties ar ”Rival IQ” funkcionalitāti pirms pilna abonementa.

Vairāk par analītikas programmu: rivaliq.


Secinājumi

Izvēloties pareizo sociālo mediju analītikas rīku, ir svarīgi apsvērt jūsu uzņēmuma specifiskās vajadzības un mērķus. Iepriekš minētie rīki piedāvā plašas analītikas iespējas, kas palīdzēs uzlabot jūsu sociālo mediju stratēģiju un veicināt izaugsmi.

Bildes ņemtas no: spec-india, izea, rivaliq, searchenginejournal.

Lasi vēl

Biežāk uzdotie jautājumi ⇢

Vairāk Tendences