MārketingsKā reaģēt uz nepatiesām atsauksmēm "Google" platformā

Kā reaģēt uz nepatiesām atsauksmēm “Google” platformā

“Google” platforma sniedz iespēju lietotājiem dalīties savās atsauksmēs par uzņēmumiem un publicēt bildes. Diemžēl šajā brīdī pastāv risks saistībā ar nepatiesām atsauksmēm un nepiemērotām bildēm, kas var ietekmēt uzņēmumu reputāciju.

Nepatiesas atsauksmes:

  1. Pārbaudi saturu: Nepatiesas atsauksmes bieži satur negatīvu valodu un izsmieklu, bet trūkst konkrētās informācijas par pieredzi ar uzņēmumu.
  2. Analizē atsauksmes: Ja profils ir jauns un trūkst citu atsauksmju vai bildes, tas var norādīt uz iespējamu nepatiesumu.
  3. Salīdzini ar citām atsauksmēm: Ja redzi lielu atšķirību starp negatīvajām un pozitīvajām atsauksmēm, tas var būt brīdinājuma signāls.

Rīkojies saprātīgi:

  • Nesatraucies: Nereaģē uz nepatiesu atsauksmi negatīvā veidā, tas var pasliktināt situāciju.
  • Rūpīga izpēte un saziņa: Veic rūpīgu izpēti par atsauksmi un, ja nepieciešams, sazinies ar atsauksmes autoru, lai iegūtu vairāk informācijas.
  • Piesaki atsauksmi Google pārskatīšanai: Ja uzskati, ka atsauksme ir nepatiesa, piesaki to “Google” pārskatīšanai, sniedzot pamatojumu un konkrētu informāciju.

Nepiemērotas bildes:

  • Skaties uz saturu: Vērtē, vai bilde atbilst uzņēmuma darbībai vai produktiem.
  • Vērtē informāciju: Pārbaudi, vai bilde nesatur nepiemērotu vai maldinošu informāciju.

Saziņa:

  • Saziņo ar “Google” atbalstu: Ziņo par nepiemērotajām bildēm, sniedzot pamatojumu un precīzu informāciju par to atrašanās vietu.

Risinot nepatiesas atsauksmes un nepiemērotas bildes “Google” platformā, uzņēmums aizsargā savu reputāciju un veicina patiesu priekšstatu par savu darbību un produktiem. Šīs darbības ir svarīgas, jo nepatiesas atsauksmes un nepiemērotas bildes var negatīvi ietekmēt uzņēmuma uzticamību. Uzturēt labu reputāciju un sniegt kvalitatīvu pakalpojumu palīdzēs novērst potenciālas nepatiesas atsauksmes un nepiemērotas bildes.

Atbildiet uz atsauksmēm, gan pozitīvajām, gan negatīvajām. Pozitīvām atsauksmēm izrādiet pateicību, bet negatīvajām mēģiniet atrisināt problēmas un sniegt konstruktīvu atbildi. Tas liecina par jūsu vēlmi sadarboties ar klientiem un uzlabot savu uzņēmumu.

Info – https://modularaismarketings.lv

Lasi vēl

Biežāk uzdotie jautājumi ⇢

Vairāk Tendences