Instagrama parādīšanās un popularitātes pieaugums radīja lielas izmaiņas mūsu ikdienas dzīvē, un tā ietekme uz modi nav izņēmums. Kas reiz bija personīgās izpausmes veids, šodien, daudziem no mums, ir kļuvis par strauju reaģēšanu uz jaunākajām tendencēm un populārākajiem “must-have” produktiem, ko redzam mūsu Instagrama plūsmā.
Apskatnieki uzskata, ka īsts personīgais stils nomira līdz ar Instagram pieaugumu. Par spīti tam, ka daudzi cilvēki joprojām izskatās stilīgi, mūsu stila uztvere ir mainījusies radikāli. Nevis attīstot un pilnveidojot mūsu personīgo stilu gadiem ilgi, mēs esam pievērsušies tūlītējai gandarījuma meklēšanai. Mēs skrienam pakaļ “gabaliem”, dārgiem produktiem, kas, pēc mūsu domām, pilnveidos mūsu izskatu un pašapziņu.
Lielākā daļa no šiem izvēles priekšmetiem tiek ietekmēti nevis no mūsu iekšējiem vēlmēm, bet gan no attēliem, ko redzam savos sociālajos medijos. Ātrās modes giganti izmanto šīs tendences, radot kolekcijas, kas ātri piepildās ar šo brīdi populārākajiem dizainiem. Rezultātā mēs pazaudējam spēju veidot un uzturēt savu unikālo stilu.
Pretēji šodienas ātrajam stilam, agrāk cilvēki izveidoja savu unikālo izskatu, balstoties uz to, kas viņiem patiešām piestāvēja un patika, nevis uz to, kas bija “cool”. Piemēram, mūzikas ikonas kā Braiens Ferijs, Glens O’Braiens un Liams Galahers izvēlējās valkāt drēbes, kas atspoguļoja viņu personību un pašapziņu, nevis pašreizējās modes tendences.
Lai gan Instagram ir spēcīgs rīks izziņai un iedvesmai, mums būtu jāatceras, ka īsts stils nāk no iekšienes un atspoguļo mūsu individualitāti, nevis ārējo pasauli. Pievērsimies mūsu iekšējai balsij un centīsimies atrast veidus, kā izpaust sevi, nevis tikai sekot līdzi masai.