Grafiskais dizainsKādi grafiskā dizaina Trendi gaidāmi 2024. gadā?

Kādi grafiskā dizaina Trendi gaidāmi 2024. gadā?


Next Level Minimālisms

Līdz šim populārais minimālisma stils 2024. gadā piedzīvos transformāciju. Dizaineri izmantos attīstītu minimālisma formu, kas uzsvērs baltās telpas, pieklusināto krāsu shēmu un izcilu tipogrāfiju harmoniju. Šis pieejas veids attēliem piešķir sarežģītības sajūtu, izceļot galvenos elementus, vienlaikus saglabājot vienkāršību.

Minimālisms ir dizaina pieeja, kas balstīta uz vienkāršību, skaidrību un funkcionalitāti. Tas atsakās no liekiem elementiem un fokusējas uz būtiskāko. Tomēr, pēdējo gadu laikā, mēs saskaramies ar uzlabotu versiju minimālismam, kas piedāvā jaunas perspektīvas un pieejas šajā jomā.

Šī pieeja ļauj zīmolam vai produktam izcelties, vienlaikus nodrošinot skaidru un tiešu ziņojumu. Tā pievērš skatītāja uzmanību galvenajam, izvairoties no novēršanas. Balts fons ļauj skatītāja acīm atpūsties un koncentrēties uz būtisko. Mierīgu krāsu shēmu izmantošana kopā ar izcilu tipogrāfiju var radīt elegantu un profesionālu iespaidu.

The National Album Cover Design by Pentagram. Minimāllisms grafiskā dizaina trendos.

Nacionālā Albuma Vāka Dizains, ko veidojis Pentagram


Hiperrealistiskās Ilustrācijas

Hiperrealistiskais dizains 2024. gadā dominēs grafiskā dizaina trendu nozarē. Šādu grafiskā dizaina darbos reālisms un fantāzijas idejas tiek dzēstas, piedāvājot skatītājiem nebijušu vizuālu pieredzi. Izmantojot jaunākās tehnoloģijas, dizaineri savām ilustrācijām piešķir dzīvību.

Tradicionālās hiperrealistiskās ilustrācijas prasa smalkas zīmuļa vilkšanas prasmes, detalizētu plānošanu un daudz pacietības. Mūsdienās ar digitālo tehnoloģiju palīdzību māksliniekiem ir pieejami arī programmatūras risinājumi, kas ļauj veidot hiperrealistiskus zīmējumus, izmantojot grafiskās planšetes un specializētu programmatūru.

Grafiskajā dizainā un reklāmā hiperrealistiskās ilustrācijas tiek izmantotas, lai piesaistītu uzmanību un radītu spēcīgu iespaidu. Tie var būt produktu attēli, kas izskatās tik īsti, ka patērētāji grib tos pieskarties, vai arī vizuāli stāsti, kuri izcelt konkrētas emocijas vai sajūtas.

HYPER SSR EXTERIOR UE5 dizains. Mašīna pelēkā krāsā, hiperreālistiska uz glancēta pamata.

HYPER SSR EXTERIOR UE5


Kinētiskā Tipogrāfija

Kinētiskā tipogrāfija ieņems svarīgu vietu 2024. gada grafiskā dizaina trendos. Animirējot tekstu, šī dinamiskā tipogrāfijas metode ļauj uzņēmumiem izteikt emocijas, ritmu un fokusu.

Kinētiskā tipogrāfija ir mākslas un dizaina forma, kurā teksts kustas vai “dzīvo”. Tas ir process, kurā vārdi un burti tiek animēti, lai radītu vizuālu stāstniecību vai emocionālu iespaidu. Šis dizaina veids ir kļuvis aizvien populārāks pateicoties jaunajām tehnoloģijām un rīkiem, kas ļauj dizaineriem izpausties daudz brīvāk nekā jebkad agrāk.

Kinētisko tipogrāfiju bieži sastop mūzikas video klipos, tiešsaistes reklāmās, filmu nosaukumu sekvencēs un daudzās citās jomās.

3 Cilvēki ar dažādām matukrāsām, koši zilas debesis ar mākoņiem.

Transatlantico


Retro Estētikas Atdzimšana

Retro dizains 2024. gadā piedzīvos jaunu elpu, apvienojot klasiskus elementus ar mūsdienīgu pieeju, radot dizainu, kas ir gan pazīstams, gan jauninājums.

Retro estētika tiek izmantota dažādos aspektos, sākot no reklāmas, iepakojuma, tīmekļa dizaina un pat mobilo lietotņu. Spilgti neonu toņi, vinila atskaņotāju attēli vai pat vecmodīgi radio dizaini var dot mūsdienīgai lietotnei vai tīmekļa vietnei unikālu un atpazīstamu izskatu.

Lai gan mēs dzīvojam ātri mainīgos laikos ar jauniem tehnoloģiskiem sasniegumiem un dizaina tendencēm, retro estētika ir atgriezusies pilnā spēkā. 2024. gadā dizaineri meklē iedvesmu pagātnes vizuālajās kultūrās, lai radītu jaunas un inovatīvas idejas. Tas nodrošina sajūtu, kas ir gan pazīstama, gan arī jauna, apvienojot spilgtas krāsu shēmas, klasiskus fontus un nostalģijas piesitienu.

Retro plakāti ar saldējumu pie spilgti rozā sienas- grafiskā dizaina trendi.

White Rabbit


Šie grafiskā dizaina trendi 2024. gadā mainīs vizuālo vidi. Apvienojot 3D imersiju, rafinētu minimālismu, dinamisku tipogrāfiju un citas pieejas, mārketinga speciālisti un dizaineri varēs radīt grafiku, kas radīs spēcīgu emocionālo saikni ar skatītājiem. Bez šaubām, grafiskā dizaina nākotne ir aizraujoša un mēs lepojamies būt šīs revolūcijas priekšgalā.

Bilde ņemta no: https://www.behance.net/gallery/158988941/Munchy-Buns

Lasi vēl

Biežāk uzdotie jautājumi ⇢

Vairāk Tendences