TendencesElons Musks brutāli “pasūta taisni” lielākos reklāmas devējus - video

Elons Musks brutāli “pasūta taisni” lielākos reklāmas devējus – video

Elon Musk – jaunākās tendences reklāmas devēju un reklāmas ņēmēju attiecībās

Izskatās ka Elonam Maskam nepatīk zaudēt un viņš sekunžu laikā pieņem lēmumu publiski pateikt “GO F…K YOUR SELF” kas bija adresēts izbijušajiem reklāmas devējiem: Apple, Disney un citiem.

“DealBook Summit” konferencē Musks izcēlās ar savu neierasto pieeju, saskaroties ar reklāmdevēju boikotu, kas sekoja pēc viņa izaicinošajiem komentāriem platformā X. Brīdinājums, ka reklāmdevēju atkāpšanās varētu iznīcināt uzņēmumu, ir izraisījis diskusijas par uzņēmuma nākotni un Muska lomu tajā.

Vairāk nekā 100 zīmoli pārtraukuši reklamēties platformā X

Vairāk nekā 100 zīmoli ir pārtraukuši reklamēties platformā X, kas draud uzņēmumam zaudēt līdz pat 75 miljoniem ASV dolāru gada beigās. Situācija kļūst saspringta, jo kompānijas kā Apple un Disney ir pārtraukušas savu sadarbību ar X. Tas liek uzdot jautājumu – vai šis ir kārtējais Muska mārketinga triks vai drīzāk nopietns drauds uzņēmuma pastāvēšanai?

Elon Musk: “Go f— yourself”

Musks, savā stilā, izteica izaicinošus komentārus pret reklāmdevējiem, sakot: “Go f— yourself”. Taču viņa izteikumi šķiet gandrīz kā samierināšanās ar iespējamo uzņēmuma sabrukumu. Viņa paziņojums – ka viņš nav “atvainošanās tūrē”, norāda uz viņa nelokāmo stāju pret kritiku.

Elons Musks konferencē

Platformas X izpilddirektore Linda Yaccarino

Linda Yaccarino, platformas X izpilddirektore, atbalsta Elonu Musku. Viņa uzsver platformas svarīgumu – vietu, kur brīvā runa šķērso ceļus ar sabiedrisko diskusiju. Tomēr šis notiek laikā, kad uzņēmums saskaras ar finansiālām problēmām un reputācijas riskiem.

Linda Yaccarino

Analītiķu prognozes

Analītiķi apspriež, kā šī situācija varētu ietekmēt uzņēmumu. Vai Muska nepiekāpīgā attieksme izrādīsies veiksmīga stratēģija vai drīzāk paātrinās uzņēmuma lejupslīdi? Turklāt rodas jautājums par to, kā platforma X spēj performēt šajā nestabilajā laikā un vai tā spēs atgūt zaudētos reklāmdevējus.

Situācija apliecina, cik sarežģīti ir vadīt uzņēmumu digitālajā laikmetā, kur publiska izteikšanās un reklāmdevēju reakcijas var būtiski ietekmēt kompānijas likteni.

Lasi vēl

Biežāk uzdotie jautājumi ⇢

Vairāk Tendences