Denim un Artizanāla Pieeja
Diesel ir zīmols, kas 1978. gadā tika izveidots ar mērķi radīt pasaulē visinovatīvāko džinsu. Renzo Rosso, kompānijas dibinātājs, vēlējās, lai zīmols būtu at4pazīstams kā alternatīva džinsa zīmola ideja, atšķiroties no dominējošajiem ikdienas apģērbu zīmoliem. Dizainā Diesel izmanto unikālas tehnoloģijas – piemēram, devoré džinsa efektu, kuru katram apģērbam izdara individuāli, un zīmola logos izdrukā no iekšpuses ar spilgti sarkanu krāsu. Tāpat tiek izmantoti sapņaini ziedu raksti. Mākslas pieeja ir saskatāma arī Artizanālajās jostu jakās, kas izgatavotas, saliekot patiesus filmu plakātus, radot siluetu līdzīgu kažokādai.
Diesel Pop Kultūras Ietekme un Sadarbība
Diesel ir zīmols, kurš bieži iesaistās dažādās sadarbības. Viens no ievērojamākajiem piemēriem bija sadarbība ar slaveno dizaineri Karl Lagerfeld 2002. gadā. Šī kolekcija tika prezentēta Parīzes Modes nedēļā un bija pieejama ierobežotā daudzumā. Pēc šīs sadarbības sekoja vairākas citas, piemēram, sadarbība ar FIAT, Adidas un pat riteņu ražotāju Pinarello. Šie projekti demonstrē Diesel spēju apvienot modei raksturīgo jauninājumu un kvalitāti ar citām nozarēm.
Ilgtspējīga Pieeja un Atbildība
Lai gan Diesel ir pazīstams ar savu dizainu un sadarbībām, viņi arī aktīvi uzņemas atbildību par savu ietekmi uz vidi un sabiedrību kopumā. “Diesel For Responsible Living” ir stratēģija, kas demonstrē zīmola apņemšanos rīkoties labākai nākotnei, ņemot vērā četrus galvenos pīlārus: būt alternatīvai, aizsargāt planētu, svinēt individualitāti un veicināt integritāti. Diesel mērķis ir izprast savu ietekmi un darīt visu iespējamo, lai nodrošinātu ilgtspējīgu un pozitīvu ietekmi uz pasauli.
Diesel vēsture ir stāsts par inovāciju, sadarbību un ilgtspēju. Šis zīmols turpina uzņemties izaicinājumus un radīt izcilu dizainu, vienlaikus cenšoties būt labākam pasaulei.