Īsas dzīves atziņasBiznesa padomiBiznesa padoms par to kā izvēlēties mērķa segmentu savai idejai

Biznesa padoms par to kā izvēlēties mērķa segmentu savai idejai

Sema Altmana biznesa padoms par tirgus nišas izvēles pieeju, un to kā savstarpējās mijiedarbības procesā iespējams savu ideju pielāgot, lai sasniegtu labāku potenciālu idejas realizācijai.

Kādā konferencē Sems Altmans – Open Ai vadītājs izteica interesantu atziņu un deva padomu par tirgus segmenta izvēli mirklī kad Startupi uzsāk jaunu ideju projektus un šis padoms skanēja šādi:

“Mani pārsteidza secinājums, kad mēs atskatījāmies uz saviem datiem. Visi mūsu panākumi, manuprāt, burtiski sākās ar maza tirgus, lielas daļas sagrābšanu. Un patiesībā es domāju, ka daudzas no mūsu neveiksmēm iepriekš, idejās par kurām es biju ļoti pārliecināts, izgāzās, jo to sākotnējie tirgi bija pārāk lieli. Ja jūs interesē es varu runāt vairāk par to, kāpēc tāda pieeja nedarbojas, bet jebkurā gadījumā es domāju, ka tas ko jūs patiešām varat vēlaties, ir atrast mazāko iespējamo sava tirgus apakškopu. Visšaurākais, mazākais tirgus, ko varat atrast ar lietotājiem, kuriem būs ļoti nepieciešams tas, ko jūs darāt, un tad to arī attīstiet labāk par visiem.”

Lasi vēl

Biežāk uzdotie jautājumi ⇢

Vairāk Tendences