Sports"Apple" plāns mainīt, to kā mēs skatāmies sportu

“Apple” plāns mainīt, to kā mēs skatāmies sportu

Ar “Apple” ienākšanu sporta tiešraides pasaulē, var rasties pilnīgi jauna kvalitāte un standarts, kā mēs uztveram sporta notikumus. Šīs izmaiņas rada ne tikai “Apple” tehnoloģiju inovācijas, bet arī īpašas partnerattiecības starp šo tehnoloģiju gigantu un futbola leģendu — Lionelu Mesi!

Lionels Mesi, kuru daudzi uzskata par visu laiku labāko futbolistu, nesen paziņoja par pievienošanos Inter Miami CF, klubam, kas šobrīd patiesībā nespēj pārliecināt Augstākās futbola līgas Austrumu konferencē. Bet šajā darījumā ir zemūdens akmeņi. Vienlaikus ar šo pāreju, Mesi noslēdza partnerības līgumu ar “Apple”. Jaunā vienošanās paredz, ka Mesi saņems procentus no ieņēmumiem, kas gūti no “Apple” jauniem MLS Season Pass, apraides pakotnes, abonementiem.

Šī sadarbība liek domāt, ka “Apple” ir nopietni nolēmis ienākt sporta tiešraides biznesā un varētu radīt jaunas, revolucionāras apraides metodes. Pēc ilggadējā “Apple” vadītāja Edija Kjū, kas ir milzīgs sporta fans, uzskatiem, uzņēmums varētu radīt kaut ko pilnīgi jaunu sporta tiešraides pasaulē.

Kjū pievienojās “Apple” jau 1989. gadā, un pa šo laiku ir izveidojis sev skaidru identitāti uzņēmumā. Viņš ir atklāts, humoristisks un liels sporta fans. Kjū, kā pakalpojumu nodaļas vecākais viceprezidents, vada lielu daļu no uzņēmuma piedāvājumiem, kas nav aparatūra. Viņa vadībā pakalpojumu nodaļa no 3 miljardiem dolāru 2012. gadā pieaugusi līdz 21 miljardiem dolāru.

Tā kā abonēšanas pakalpojumi, piemēram, ziņas, mūzika, TV un fitness, kļūst arvien populārāki, “Apple” sapratuši, ka regulāri ieņēmumi no šādiem pakalpojumiem varētu būt vēl izdevīgāki.

Tāpēc nav pārsteidzoši, ka “Apple”, ar savu inovāciju vēsturi un tiešsaistē sasniedzamā mērķauditorija, tagad vēlas revolucionēt, to kā mēs skatāmies sportu. Un ar Messi kā vienu no galvenajiem partneriem, mēs droši varam sagaidīt kaut ko īpašu.

Nākotne liek mums domāt par tehnoloģiju un sporta simbiozi kā par jaunu līmeni izklaides pasaulē, un, šķiet, ka “Apple” ir gatavi šo līmeni sasniegt!

Lasi vēl

Biežāk uzdotie jautājumi ⇢

Vairāk Tendences