Mārketings5 Efektīvas mārketinga aktivitātes, lai reklamētu savu uzņēmumu

5 Efektīvas mārketinga aktivitātes, lai reklamētu savu uzņēmumu

Apskati piecas spēcīgas mārketinga aktivitātes – aukstie zvani, reklāmas, saturs, SEO un pārdošana.

Mārketinga aktivitātes ir stratēģijas, kas palīdz uzņēmumam attīstīt un popularizēt savus produktus vai pakalpojumus patērētājiem. Šīs stratēģijas veicina uzņēmuma spēju radīt un tirgot produktus vai pakalpojumus, kas ir vērtīgi citiem. Uzņēmumi izmanto mārketinga aktivitātes, lai identificētu savu mērķauditoriju un attīstītu vai uzlabotu savu piedāvājumu, lai apmierinātu šo patērētāju vajadzības. Šādas stratēģijas var palīdzēt uzņēmumam sasniegt savus mērķus, uzlabot zīmola atpazīstamību un palielināt klientu bāzi.

Kādas ir mārketinga aktivitāšu priekšrocības?

Marketinga speciāliste pie galda skaidro uzņēmējiem ieguvumus, priekšrocības

Veiksmīgas mārketinga aktivitātes var palīdzēt uzņēmumiem iegūt atpazīstamību sabiedrībā. Šīs stratēģijas var palīdzēt uzņēmumiem veidot un uzturēt attiecības ar jauniem, esošiem un potenciāliem klientiem. Izmantojot dažādas marketinga aktivitātes var:

Izprast uzņēmuma tirgu: Šīs stratēģijas var palīdzēt izprast uzņēmuma tirgu, identificējot klientus, kuri visticamāk izmantos tā produktus vai pakalpojumus.

Iegūt klientus: Mārketinga speciālisti izmanto šīs aktivitātes, lai pielāgotu savu reklāmu uzņēmuma mērķauditorijai, kas var palīdzēt iegūt jaunus klientus un saglabāt pašreizējos klientus.

Attīstīt biznesu: Efektīvas mārketinga aktivitātes var palīdzēt radīt jaunas vadlīnijas un palielināt pārdošanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem veiksmīgi augt savā tirgū.

1. Aukstie zvani

No filmas ''Wolf of Wallstreet'' Leonardo Dicaprio veido auksto zvanu.

Kas ir aukstie zvani un kā tie darbojas?

Aukstie zvani palīdz sazināties ar potenciālajiem klientiem, kuriem iepriekš nav dzirdējuši par uzņēmuma produktiem vai pakalpojumiem.

Zvana laikā var aprakstīt uzņēmuma piedāvājumu priekšrocības un atbildēt uz jebkādiem potenciālā klienta jautājumiem. Daži zvani var novest pie pirkumiem, savukārt citi var palīdzēt citiem uzzināt vairāk par uzņēmumu. Aukstie zvani var palīdzēt jums dibināt jaunus kontaktus.

2. Reklamēšana

Sieviete reklamē savu produktu, jeb pakalpojumu citai sievietei.

Kā reklamēšana veicina uzņēmuma atpazīstamību?

Mārketinga speciālisti izmanto reklāmas, lai radītu priekštatu par uzņēmuma produktiem un pakalpojumiem. ”Tradicionālās reklāmas” ietver drukātas reklāmas laikrakstos un žurnālos, televīzijas reklāmas un radio reklāmas. Jaunākas digitālās reklāmas formas ir: baneri tīmekļa vietnēs, sociālo mediju reklāmas un tiešsaistes akcijas. Abi reklāmu veidi bieži tiek izmantoti, lai sasniegtu uzņēmuma mērķauditoriju caur dažādiem kanāliem. Neatkarīgi no to formāta, šīs reklāmas mudina auditoriju veikt konkrētu darbību, piemēram, veikt pirkumu vai sekot uzņēmumam sociālajos medijos.

3. Satura mārketings

No filmas ''Moneyball'' divi aktieri spriež marketinga stratēģiju

Kā satura mārketings veicina uzņēmuma izaugsmi?

Satura mārketings ir mārketinga stratēģija, kas ietver noderīga satura radīšanu uzņēmuma mērķauditorijai. Atšķirībā no uzņēmuma produktu vai pakalpojumu tiešas pārdošanas, satura mārketings koncentrējas uz potenciālo vai esošo klientu izglītošanu par tēmām, kas saistītas ar uzņēmumu vai nozari. Izmantotās satura mārketinga formas ietver video, blogus, rakstus, podkāstus un e-pastus. Piemēram, mārketinga speciālists finanšu uzņēmumā var rakstīt bloga rakstus par budžeta plānošanu, taupīšanu un ieguldīšanu, lai palielinātu satiksmi uz uzņēmuma tīmekļa vietni.

4. Meklētājprogrammu mārketings

SEO, marketinga aktivitātes: meklētāprogrammu optimizēšana.

Kā SEO palielina tīmekļa vietnes redzamību?

Meklētājprogrammu mārketings (SEO) palīdz mārketeriem palielināt uzņēmuma tīmekļa vietnes redzamību. Tas ietver uzņēmuma tīmekļa vietnes optimizēšanu, lai tā ierindotos augstāk meklētājprogrammu rezultātos, kad klienti meklē noteiktu terminu vai produktu.

Mārketinga speciālisti veic šo aktivitāti, izpētot atslēgvārdus, ko klienti varētu izmantot meklēšanā tiešsaistē, un izveidojot tīmekļa vietnes saturu, izmantojot šos atslēgvārdus.

Vēl viena SEO stratēģija ir maksāt par klikšķi (PPC) reklāmām, kas mērķē digitālās reklāmas uz konkrētām demogrāfiskām grupām, piemēram, vecumu vai ienākumu līmeni. Šī aktivitāte var palīdzēt palielināt satiksmi uz uzņēmuma tīmekļa vietni.

5. Pārdošanas ”akcijas”

Pārdošanas ''akcijas'' apģērbu veikalam, 70% atlaide.

Kā pārdošanas akcijas noved pie pirkumiem?

Uzņēmumi izmanto pārdošanas akcijas, jeb ”promotions”, lai mudinātu klientus iegādāties uzņēmuma produktu vai pakalpojumu, piedāvājot ”īpašu piedāvājumu”. Bieži sastopamas pārdošanas akcijas formas ir kuponi, bezmaksas izmēģinājumi, pakalpojumu komplekti vai zemākas cenas konkrētam produktam vai pakalpojumam.

Arī konkursi vai dāvanu izlozes var būt efektīvas pārdošanas metodes. Piemēram, uzņēmums var rīkot sociālo mediju konkursu, kas mudina klientus atzīmēt uzņēmumu, lai iegūtu iespēju laimēt bezmaksas produktu.

Marketinga aktivitātes

Šīs 5 efektīvas mārketinga aktivitātes: aukstie zvani, reklamēšana, satura mārketings, meklētājprogrammu mārketings (SEO) un pārdošanas ”akcijas”, ir būtiski instrumenti, kas palīdz uzņēmumiem sasniegt savus komerciālos mērķus. Katra no šīm stratēģijām kopumā piedāvā vienus un tos pašus ieguvumus, kas var palīdzēt uzņēmumam izcelties tirgū un iegūt jaunus klientus.

Šo aktivitāšu integrēšana uzņēmuma mārketinga plānā var nodrošināt ilgtspējīgus rezultātus, priekšrocības un veicināt tam veiksmīgu attīstību.

Bildes ņemtas no: dailyrecord.co.uk, medium, mention, getshogun, bannerflow, danmartell.

Lasi vēl

Biežāk uzdotie jautājumi ⇢

Vairāk Tendences