Tendences TOPTop 10 grāmatas par uzņēmējdarbību 2023. gadā

Top 10 grāmatas par uzņēmējdarbību 2023. gadā

10 Labākās grāmatas priekš uzņēmējdarbības 2023. gadā

Uzņēmējdarbības pasaule ir nepārtraukti mainīga, un grāmatas par šo tēmu var sniegt svarīgas atziņas un zināšanas. Šogad ir iznākušas daudzas ievērojamas grāmatas, kas piedāvā vērtīgus padomus, stratēģijas un ieskatus uzņēmējdarbībā. Kā arī šāda veida grāmatas ir lieliska dāvana ziemassvētkos! Šeit ir apkopotas desmit grāmatas, kas izceļas ar savu vērtīgo saturu.


“A Diamond in the Rough” – Steven Van Belleghem

a diamond in the rough

Steven Van Belleghem ir pazīstams ar savām grāmatām par klientu apkalpošanu. “A Diamond in the Rough” ir viņa jaunākais darbs, kurā aplūkota klientu centrētas kultūras veidošana uzņēmumos. Grāmata ir bagātīga ar praktiskiem padomiem un vairāk nekā 100 piemēriem.


“Never Lose an Employee Again: The Simple Path to Remarkable Retention” – Joey Coleman

never loose employee again

Coleman, kurš ir pazīstams ar savu pirmo darbu “Never Lose a Customer Again”, šajā grāmatā uzsver līdzīgas principus, bet attiecinātus uz darbiniekiem. Viņš izmanto pētījumus un piemērus, lai radītu sistēmu labāko darbinieku saglabāšanai.


“A Complaint Is a Gift: How to Learn from Critical Feedback and Recover Customer Loyalty” – Janelle Barlow

complaint is a gift

Janelle Barlow savā grāmatā apskata sūdzību apstrādes tematiku. Oriģināli izdota 1997. gadā, šī grāmata ir atjaunināta, lai sniegtu mūsdienu skatījumu uz sarežģītiem klientiem un sūdzībām. Barlow sniedz praktiskus padomus un stratēģijas, kā pārvērst sūdzības par iespēju uzlabot klientu apkalpošanu.


“Creating Super Fans: How to Turn Your Customers Into Lifelong Advocates” – Brittany Hodak

creating super fans

Brittany Hodak savā grāmatā dalās ar saviem vērtīgajiem atklājumiem par to, kā radīt super klientu pieredzi. Hodak piedāvā viegli saprotamus stāstus un piemērus, kas ir piemēroti jebkuram uzņēmumam, ne tikai lielajiem zīmoliem, un sniedz praktiskus padomus par klientu bāzes veidošanu.


“Belonging to the Brand: Why Community Is the Last Great Marketing Strategy” – Mark Schaefer

belonging to the brand

Mark Schaefer savā darbā pēta, kā izveidot spēcīgu zīmola kopienas sajūtu. Šī grāmata piedāvā daudzveidīgus veidus, kā izmantot zīmola kopienas priekšrocības un sniedz padomus par to, kā izmērīt un saprast tās vērtību.


Raksti kas tev varētu interesēt:

TOP 10 labākie seriāli pēc IMDB vērtējumiem

TOP 10 restorāni Rīgā


“The Power of Scarcity: Leveraging Urgency & Demand to Influence Customer Decisions” – Mindy Weinstein

power of scarcity

Mindy Weinstein, Ph.D. savā grāmatā izmanto savu dziļo izpratni par mārketingu un psiholoģiju, lai dalītos ar stratēģijām, kas palīdzēs veicināt klientu lēmumus. Weinstein izskaidro, kā izmantot trūkuma principu, lai ietekmētu klientu izvēles.


“The Unsold Mindset: Redefining What It Means to Sell” – Colin Coggins and Garrett Brown

the unsold mindset

Colin Coggins un Garrett Brown piedāvā jaunu skatījumu uz pārdošanas procesu. Viņu grāmata ir balstīta uz pētījumiem un intervijām ar veiksmīgiem uzņēmējiem, kas sniedz ieskatu par to, kā pārdošanas pieeja var ietekmēt gan biznesu, gan personīgo dzīvi.


“The Hospitality Mentality: Create Raving Fans Through Your Guest Experience” – Josh Liebman

the hospitality mentality

Josh Liebman savā grāmatā piedāvā praktiskus padomus par to, kā izturēties pret klientiem kā pret viesiem. Liebman parāda, kā viesmīlības mentalitāte var veicināt biznesa izaugsmi un klientu lojalitāti.


“Positive Chaos: Transform Crisis into Clarity and Advantage” – Dan Thurmon

positive chaos

Dan Thurmon savā grāmatā apskata, kā pārvaldīt krīzes un haosu. Viņš piedāvā unikālu pieeju, kā izmantot šķietami negatīvas situācijas par labu, iegūstot no tām skaidrību un konkurētspējas priekšrocības.


“The Experience Mindset: Changing the Way You Think about Growth” – Tiffany Bova

the experience mindset

Tiffany Bova savā jaunākajā darbā uzsver darbinieku pieredzes nozīmi klientu pieredzē. Viņa pēta, kā līdzsvars starp darbinieku un klientu pieredzi var būtiski ietekmēt uzņēmuma izaugsmi un peļņu.


Šie darbi sniedz svarīgas atziņas un praktiskus padomus, kā uzlabot savas prasmes un sasniegt lapus rezultātus. Tās ir ideālas dāvanas uzņēmējiem, vadītājiem un ikvienam, kas vēlas paplašināt savas zināšanas par uzņēmējdarbību!

Lasi vēl

Biežāk uzdotie jautājumi ⇢

Vairāk Tendences